Unfortunately, this position no longer available.

Don’t worry, there are other opportunities waiting for you. Have a look at our open positions or get in touch with our teams. We are always searching for talented people with innovative ideas, aiming to make a difference.

Asigura un rol de interfata intre angajati si companie, ofera suport angajatilor in cadrul proceselor admnistrative de resurse umane, consiliaza angajatii. Asigura activitatile legate de evidenta personalului si este responsabil/a de gestiunea administrativa a tuturor documentelor de personal, asigurand aplicarea legislatiei romane in domeniul relatiilor de munca.
Asigura implementarea programelor de selectie, evaluare si instruire in acord cu nevoile exprimate si validate de catre Euromaster Tyre & Services Romania SA.

Mission

  • Ofera suport tehnic angajatilor ERM si echipei HR/Directorului HR in activitati de ordin administrativ
  • Punct de contact pentru angajati referitor la managementul administrativ – documente necesare in activitatea lor curenta in companie, de la angajare pana la plecarea din companie
  • Organizare si comunicare cu ocazia diferitelor campanii: medicina muncii, beneficii ale angajatilor, beneficii medicale
  • Cunostintele despre prevederile legale in ceea ce priveste regimul actelor de evidenta a personalului, calitatea canditatilor selectati pentru ofertare, numarul zero erori in onboarding si offboarding

Key responsibilities

  • Participa la organizarea de campanii/proiecte HR in companie
  • Recruteaza si selecteaza personal, participa la interviu si contribuie la decizia de angajare a celui mai potrivit candidat
  • Ofera suport tehnic angajatilor ERM si echipei HR/Directorului HR in activitati de ordin administrativ si in interviurile de schimbare de post sau exit interviu
  • Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca – gestionarea dosarelor personale ale angajatilor
  • Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului
  • Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
  • Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de superiorii ierarhici ai acestuia in legatura su specificul activitatilor de HR de care raspunde
  • Raportare interna si/sau externa: statistici, analize, activitati de inchidere de luna
  • Asigura suport legal in relatii de munca pentru angajati din punct de vede administrativ
  • Gestioneaza suportul administrativ pentru medicina muncii pentru toti angajatii
  • Intocmeste documente necesare pentru angajati cu ocazia examenelor medicale, adeverinte, fise de risc, schimbari de statut, acte aditionale de orice tip, aderare la conventii pentru familie, prorameaza angajatii la medicina muncii
  • Intocmeste si actualizeaza bazele de date cu informatii HR : plecari, veniri, bonusuri de recomandare
  • Tine legatura cu cantinele si gestioneaza cardurile de masa ale angajatilor
  • Ofera suport tehnic angajatilor ERM si echipei HR/Directorului HR in activitati de ordin administrativ privind adeverinte, raportari, statistica, verificari si clarificari in inchidere de luna, pontaje, calculare si transmitere la plata a bonusurilor, onboarding in TrueHR si rularea de configurari TrueHR pentru updatarea sistemului la realitatea legislativa in vigoare, gestionarea concediilor medicale, incarcarea si comandarea tichetelor de masa, pastrarea legaturii cu cantinele de masa si fiscalizarea beneficiilor angajatilor, partciparea in proiecte de HR precum employer branding, targuri de joburi, campanii online ale companiei cu specific de resurse umane
  • Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma ce au legatura cu activitatile de care raspunde.
  • Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.
  • Raspunde de corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de personal emise.
  • Asigura deplina confidentialitate a datelor de personal cu care opereaza.
  • Raspunde de modul de arhivare si de pastrare a documentelor de personal.
  • Aduce la cunostinta Departamentului Financiar-Contabil si colaboratorilor interni si externi modificarile aparute in relatiile de munca (angajari, incetarea raporturilor de munca, concedii fara plata sau suspendari).
  • Recrutare, onboarding/angajare si offboarding:Participa la dezvoltarea strategiei de comunicare astfel incat sa atraga candidaturile cele mai interesante (forumuri, prezentari universitati, scoli profesionale, prin crearea de materiale vizuale si continut de anunturi de recrutare)
  • Recrutare, onboarding/angajare si offboarding: Defineste profilul candidatului impreuna cu managerii solicitatori
  • Recrutare, onboarding/angajare si offboarding: Organizeaza strategia de atragere a candidaturilor (internet, anunturi mass media, afise, etc) impreuna cu superiorul ierarhic si hiring managerul
  • Recrutare, onboarding/angajare si offboarding: Selecteaza Cv-urile; realizeaza preselectia candidatilor; organizeaza procesul de selectie – interviuri, locatie, data, testarea competentelor
  • Payroll (in functie de nivelul de acces in sistem) : Raspunde de inregistrarea in sistemele informatice, intern si Payroll, a informatiilor legate de salarii, prime, retineri, modificari de posturi, categorii, departamente, etc.
  • Payroll (in functie de nivelul de acces in sistem) : Raspunde de de inregistrarea in Payroll a concediilor medicale si de corectitudinea calculului indemnizatiei aferente
  • Payroll (in functie de nivelul de acces in sistem) : Furnizeaza date si diferite rapoarte privind salariile/veniturile/proiectii financiare si alte beneficii solicitate de ierarhici si de catre angajatii companiei.
  • Payroll (in functie de nivelul de acces in sistem) : Furnizeaza suportul tehnic privind corectitudinea calculului de salarii, respectand legislatia romana in vigoare
  • Payroll (in functie de nivelul de acces in sistem) : Se asigura de operarea in sistemul de salarizare a tuturor modificarilor ce apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, suspendari de salarii, suspendari de contractelde munca, incetarea a suspendarilor, concedii fara plata etc);
  • Payroll (in functie de nivelul de acces in sistem): Urmareste intocmirea corecta a pontajelor de la manageri si corecteaza erorile de pontaj lunar pentru o evidenta corecta si calculul corect al drepturilor salariale ale angajatilor
  • Indicatori de performanta: Scaderea numarului de reclamatii privind evidenta personalului (numarul de erori)
  • Indicatori de performanta: Zero intarzieri in raportarile catre organismele de stat sau sisteme informatice Revisal
  • Indicatori de performanta: Exactitatea datelor prelucrare si transmise la payroll (numarul de erori)
  • Indicatori de performanta: Calitatea suportului catre angajati (numarul de solicitari, timpul de rezolvare, acutatetea informatiilor furnizate)

Benefits
Joining us in Euromaster Business Service Center is going to be an amazing career opportunity for you but also a chance to work in a great team.
Enjoy the benefits of working with us:

  • Learning opportunities that will help you develop your competencies for the future;
  • Attractive salary and benefits package (performance bonus, meal tickets, canteen deduction, medical subscription, 7 Card, other discounts);
  • A flexible schedule, with the possibility to work from home.